تازه ها

صفحه اصلی تازه هاکدام یک مناسب تر است؟ اجاره یا خرید اقلام نمایشگاهی؟

کدام یک مناسب تر است؟  اجاره یا خرید اقلام نمایشگاهی؟

کدام یک مناسب تر است؟ اجاره یا خرید اقلام نمایشگاهی؟

تاریخ : 1396/03/06

تصمیم گیری جهت گذر از اجاره اقلام نمایشگاهی به سمت نمایشگاه های سفارشی، می تواند ترسناک به نظر برسد. نمایشگاه داران ممکن است راجع به هزینه های اولیه نگران شوند اما برخی عوامل کلیدی وجود دارند که می توانید در هنگام اخذ چنین تصمیم هایی در نظر داشته باشید. توجه کردن به میزان هزینه ها در برابر مزایا، فاکتور مهمی برای تعیین گام بعدی در جهت موفقیت در نمایشگاه تجاری است.

اولین موردی که باید در نظر بگیرید، نوع نمایشگاه هایی است که در آن ها شرکت می کنید. بسیاری از کسب و کارهای کوچک با نمایشگاه های کوچک تر شروع می کنند. آن ها ممکن است اقلام نمایشگاهی را به یکدیگر اجاره یا قرض دهند. با رشد بودجه نمایشگاهی، ممکن است در نمایشگاه های بزرگ تری شرکت کنند که فرصت های فروش بیشتری را جذب می کنند و همچنین رقبای بیشتری در آن ها وجود دارند.

 

در این صورت، باید اطمینان یابید که راهی برای متمایز شدن از بقیه دارید. یک نمایشگاه سفارشی، قطعا شما را از رقبای تان متمایز خواهد کرد و برای مشتریان احتمالی تأثیر گذارتر خواهید بود.

 

نکته بعدی که باید در نظر بگیرید، تعداد نمایشگاه هایی است که در طول سال در آن ها شرکت می کنید. قاعده کلی این است که اگر اقلام نمایشگاهی را 3 بار اجاره کنید، احتمالا به اندازه پول خرید آن خرج کرده اید. این یعنی خرید می تواند به صرفه تر از اجاره کردن باشد.

تجزیه و تحلیل هزنیه ها می تواند به شما کمک کند که مشخص کنید آیا ارزش پولی که خرج می کنید را از اجاره اقلام در می آورید یا خیر. اگر اقلام بسیار زیادی را اجاره می کنید، ممکن است سفارش یک غرفه نمایشگاه سفارشی برای شما ارزان تر در بیاید، حتی اگر تنها چند بار در سال نمایشگاه برگزار می کنید.

در صورتی که نگران هزینه های اولیه هستید، به یاد داشته باشید که این سرمایه گذاری است که چندین سال باقی خواهد ماند. قرار نیست هر سال یک نمایشگاه کامل را بخرید؛ اگر هزینه ها را با پرداخت اجاره بها مقایسه کنید، اعدادی خواهید داشت که به شما در تصمیم گیری کمک خواهد کرد.

اجاره اقلام می تواند روشی عالی و به صرفه برای شروع برگزاری نمایشگاهی تجاری یا جهت افزودن به اقلام نمایشگاهی فعلی در زمانی که به غرفه ای بزرگ تر نقل مکان می کنید، باشد. با این وجود، با گسترش کسب و کارتان، اهمیت دارد که برای طراحی غرفه ای که سفارشی طراحی شده باشد برنامه ریزی کنید؛ چرا که این امر باعث تمایز شما در نمایشگاه می شود.