تازه ها

صفحه اصلی تازه ها

شرکت در نمایشگاه مرحله‌ای هیجان انگیز و مهم برای کسب و کارهای نو پا است. نمایشگاه به شما این فرصت را می‌دهد تا به طیف گسترده‌ای از مخاطبان دسترسی پیدا کنید. ارتباطات خود را ایجاد کنید و در مراحل بعدی، این ارتباطات را به ...

بیشتر بدانیم

حضور در فضای مجازی و کسب دانش درباره چگونگی دسترسی آنلاین به مشتریان، دیگر یک مزیت نیست بلکه یک ضرورت است. با این‌که هنوز هم بعضی از شرکت‌ها از خدمات اداره پست استفاده می‌کنند، اما شرکت‌های زیادی به استراتژی بازاریابی ...

بیشتر بدانیم

تصمیم گیری جهت گذر از اجاره اقلام نمایشگاهی به سمت نمایشگاه های سفارشی، می تواند ترسناک به نظر برسد. نمایشگاه داران ممکن است راجع به هزینه های اولیه نگران شوند اما برخی عوامل کلیدی وجود دارند که می توانید در هنگام اخذ چنین تصمیم هایی ...

بیشتر بدانیم

یکی از راهکارهای اوکتانورم برای دیوار غرفه‌ها استفاده از گرافیک محیطی برای پوشش پانل‌ها است. قبلا در مورد انواع پوشش پانل غرفه‌های نمایشگاهی صحبت شد و عنوان کردیم که این پانل‌ها می‌توانند از ...

بیشتر بدانیم

دیوارهای "اوکتا" یک سیستم منعطف برای طراحی دیوار غرفه‌های نمایشگاهی است. این نوع دیوار با مساحت زیاد، سطحی که برای تبلیغ محصولات و خدمات خود لازم دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

پوشش دیوار می‌تواند از جنس پارچه ...

بیشتر بدانیم

سازه‌های نمایشگاهی ترکیبی از وسایل و تجهیزات مختلف هستند که برای غرفه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مطالب قبل به اهمیت غرفه سازی نمایشگاهی در معرفی برندها و محصولات صحبت کردیم، حال ...

بیشتر بدانیم

هنگامی که یک کسب و کار آغاز می‌شود، تمامی تلاش‌ها متمرکز بر آینده کسب و کار و موفقیت نهایی است. مدیران به خوبی می‌دانند یک محصول جدید همان قدر نیازمند توجه است که یک کودک در گهواره. ظاهر محصول، نقش زیادی در جلب توجه مخاطبان ...

بیشتر بدانیم

تهیه و تدوین محتوای مناسب برای شرکت کردن در نمایشگاه گردشگری موضوع این نوشتار است. در گام نخست می بایست شناخت کافی از بازدید کنندگان این نمایشگاه به دست آوریم. در یک نگاه کلی نمایشگاه گردشگری 2 دسته بازدیدکننده ...

بیشتر بدانیم

حضور در نمایشگاه بستر مناسبی برای برقراری ارتباط با مخاطبان با هدف انتقال پیام و دریافت پاسخ از سوی آنها فراهم می کند. از این رو برای تحقق این هدف می بایست  محتوای مناسب آماده بشود. محتوای نمایشگاهی ...

بیشتر بدانیم

سه گام و چهار اصل و 50 رهنمود کاربردی

در یک ساختار هدفمند و منسجم سازمانی حضور در نمایشگاه صرفا شامل اجاره غرفه و غرفه سازی و حضور ...

بیشتر بدانیم

در استراتژی نمایشگاهی چگونه می توان از رنگ سال بهره گرفت؟

رنگ سال چه جایگاهی در یک حضور نمایشگاهی دارد؟

آیا از رنگ سال در ترکیب بندی ...

بیشتر بدانیم

یک چالش 12 رهنمود
بر پایه یک پژوهش موفقیت در حضور نمایشگاه به موقعیت غرفه نمایشگاهی در سالن بستگی ندارد. به باور وی آنچه یک موقعیت بد تصور می‌شود، ریشه در یک دیدگاه بد دارد.

بیشتر بدانیم

به طور کلی غرفه نمایشگاهی یکی از مولفه های مهم طرح جامع حضور نمایشگاهی شرکت ها به شمار می آید، ترکیب غرفه و طراحی ساختمان آن نقش بسيار تعيين کننده اي در جذب مخاطبان، نمايش اعتبار و برآوردن اهداف کارکردي غرفه ...

بیشتر بدانیم

به همراه تیزر مولتی مدیا طرح سایت نمایشگاهی اکسپو آستانه 2017

اکسپو برگرفته از واژه  Exposition، عنوانی است برای بزرگ ترین و جامع ترین رویداد نمایشگاهی دنیا که هر ...

بیشتر بدانیم

ششمین نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی، گیاهی، ارگانیک و صنایع وابسته (ایران اگروتک 2016) 16 تا 19 آذرماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، به همین بهانه طرح امروز ...

بیشتر بدانیم

هر سال بیش از ۱۰۰ نمایشگاه در حوزه لوازم خانگی در دنیا برگزار می‌شود و همه کشورها حداقل یک رویداد تخصصی در این زمینه دارند باتوجه به برگزاری رویداد بین‌المللی لوازم خانگی تهران به عنوان نمایشگاه ...

بیشتر بدانیم